
امروز سالروز شهادت یدالله تبیانیان است خوب است متن وصیت شهید را بار دیگر مرور کنیم:
بسمه تعالي
« ان الله اشتري من المومنين انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه يقاتلون في سبيل الله فيقتلون ويقتلون وعدا عليه حقا في التوريه والانجيل و القرآن ومن اوفي بعهده من الله فاستبشروا ببيعکم الذي بايعتم به وذالک هوالفوز العظيم »
خدا جان و دل اهل بهشت را خريداري کرده آنان در راه خدا جهاد ميکنند که دشمنان دين را بکشد و يا خود کشته شوند اين وعده قطعي است بر خدا و عهدي است که در تورات و قرآن و انجيل ياد فرموده است و از خدا باوفاترکيست؟ اي اهل ايمان شما خود در اين معامله بشارت دهيد که اين معامله با خدا به حقيقت بزرگي است .
باسلام ودرود به حضرت محمد (ص) و با درود بر ائمه اطهار و بخصوص سرور شهيدان امام حسين (ع) و بادرود بردلاوران شجاع و بي باک شهداي انقلاب اسلامي و درود بر رهبر عزيز انقلاب اسلامي مجاهد نستوه و درود بر رزمندگان دلير اسلام که با نهضت شان و خروش آنها خواب تمام ابرقدرتها را از چشمان آنها ربود.
مردم حزب الله و هميشه در صحنه همانطور که مي دانيد انعکاس اين انقلاب عزيز اسلامي در ايران وکشورهاي برون مرزي ايران به چه شکلي عالمگير به کمک خداوند بزرگ و نيروي تواناي رزمندگان اسلام خواهد شد، لذا با توجه به اهميتي که اين انقلاب اسلامي دارد و همچنين در قبال اين انقلاب عزيزاني را در راه اسلام و رضاي خدا داديم، لذا مردم شهيد پرور مسئوليتي بس سنگين در مقابل اين همه خون پاک ريخته شده داريم.
تقاضاي عاجزانه که از تماي امت شهيدپرور دارم اين است که با حضور خود در صحنه نماز جماعت و جمعه و پايگاههاي مقاومت بسيج شرکت نمايند.
پيامي به همسنگران خودم درآموزشگاهها دارم که به مسائل تعليم و تربيت بيشتر توجه کنند تا در آينده از نظر صنعت و علم به کشورهاي اجا نب کمتر وابسته باشيم
يادآور مي شوم که با شناختي که از مکتب اسلام و شهداي عزيز انقلاب داشتم روانه جبهه گشتم تا دين خود را ادا کرده باشم
از پدر و مادرم مي خواهم که اگر از من خلافي ديدند مرا ببخشند و از عموم امت شهيد پرورحلاليت مي طلبم و از قوم وخويشان معذرت مي خواهم که اگر نسبت به آنها بدي کرده باشم .
پدر و مادرگرامي و بزرگوارم اميدوارم که در قيامت، امام حسين (ع) با لباس خونين شهادت ما را شفاعت کنند، انشاء الله. هيچ ناراحت نباشيد که اگر شهيد يا مفقود الاثر شدم و از همه شما امت حزب الله ميخواهم که ما را دعا کنند.
هرجا که پدر و مادر گرامي من مي خواهند مرا دفن کنند، مرا دفن کنند .
والسلام 27/12/1364
نام : یدالله | نام خانوادگی : تبیانیان | نام پدر : علی |
شغل : دانش آموز | تاریخ تولد : 1350 | سن : 15 سال |
محل شهادت : جزیره مجنون | تاریخ شهادت : 29/4/66 | |
برچسبها:
نوشته شده در یکشنبه بیست و نهم تیر ۱۳۹۹ساعت 23:16  توسط جاماندگان |